W przypadku pierwszego podejścia możemy trafić do tradycjonalistów, którzy już niejedne gadżety w życiu widzieli i wiedzą, jaka jest ich rola. W drugim przypadku jednak możemy zadziwić wszystkich tych, którzy byli do tej pory przyzwyczajeni do otrzymywania standardowych gadżetów, a nasza firma zwracając uwagę na na inny pomysł będzie im się jawiła, jako innowacyjna. Na pe wno warto zastanowić się, jaki mamy budżet i postępować wedle tego budżetu, aby możliwie bardzo dużo zaoszczędzić. Brelok z nadrukiem to taka podstawa. Przydają się także długopisy i notesy albo rozmaite kalendarze, zarówno te na ścianę, jak i małe. To na pewno jest dobry pomysł, bo taki gadżet przyda się każdemu niezależnie od wieku czy wykonywanego zawodu. Można natomiast iść o krok dalej i wybrać takie niestandardowe rzeczy, z których zwykle korzysta mniejsze grono osób, niemniej jednak które będą idealnie dopasowane do potrzeb tych właśnie ludzi i to również ma własne plusy i minusy. Brelok z grawerem czy długopis to standard, niemniej jednak można te gadżet używać zamiennie z czymś ciekawszym. Można także tworzyć pakiety promocyjne składające się z kilku rzeczy.
Zobacz: parasole z logo.